RU
Kaks väikest pangamulli

KKK - korduma kippuvad küsimused

KKK - korduma kippuvad küsimused

Kes saab laenu taotleda?
Noolekese ikoon

Laenutaotleja vanus peab jääma vahemikku 21 kuni 65 eluaastat, tema alaline elukoht peab olema Eesti, krediidiajalugu korras ning regulaarne nettosissetulek vähemalt 600 eurot kuus.

Kas Fjord Bank pakub juriidilistele isikutele laene?
Noolekese ikoon

Meie väikelaen on mõeldud ainult eraisikutele. 

Kui see muutuma peaks, anname sellest kindlasti teada sotsiaalmeedias ning uudiskirja vahendusel.

Osad pangad nõuavad uue arveldusarve avamist. Kas pean seda ka teil tegema?
Noolekese ikoon
Laenu saamiseks panka vahetama ei pea ning laenu tagasimaksed saad teha mugavalt juba olemasolevalt arveldusarvelt.
Kuidas laenu taotlemine käib?
Noolekese ikoon

Väikelaen on võimalik taotleda otse meie kodulehelt: saadate taotluse, teeme Teile pakkumise ning kui see sobib, allkirjastame dokumendid ning kanname laenu Teie isiklikule arveldusarvele.

Millal saan vastuse oma taotlusele?
Noolekese ikoon

Tööpäeviti püüame vastuse anda tunni-paari jooksul. Kui vajame lisadokumente, anname sellest eraldi teada.

Väikelaen ja intressimäär - kui suur see on?
Noolekese ikoon

Meie pakutavate laenude intressimäärad algavad 4,7st protsendist. Täpne intressimäär selgub laenutaotluse menetluse käigus, kuid püüame alati teha konkurentidest parema pakkumise.

Kas intressimäär on fikseeritud või muutuv?
Noolekese ikoon
Intressimäär on fikseeritud kogu laenu tagasimakseperioodiks.
Kuidas saan laenudokumendid allkirjastada?
Noolekese ikoon

Kui meie laenupakkumine sobib, saad lepingu allkirjastada kas ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID'ga.

Kust leian laenudokumendid peale lepingu sõlmimist?
Noolekese ikoon

Lepingu ja muu olulise info leiate meie iseteenindusest. 

Lisaks saadame dokumendid Teile e-posti teel. Võimalike lisaküsimuste korral olete alati teretulnud pöörduma meie klienditoe poole kas helistades (661 6666), kirjutades ([email protected]) või meie kodulehel asuva chati vahendusel.

Kui kiiresti laenuraha üle kantakse?
Noolekese ikoon
Reeglina kanname raha lepingu sõlmimisega samal tööpäeval, üksikutel juhtudel järgmisel tööpäeval, olenemata, kas kõne all on väikelaen või mõni muu laenutoode.
Kas laenu saab kanda teise inimese kontole?
Noolekese ikoon

Ei saa. Laenu saaja pangakonto peab kuuluma taotlejale.

Kas saan tagastada korraga suurema summa kui maksegraafikus ette nähtud?
Noolekese ikoon

Ikka võite!

Enammakstud summa arvestame maha Teie laenu põhiosast, mis lühendab Teie laenu maksegraafikut.

Juhime seejuures tähelepanu, et ette- ning enammaksed vähendavad küll laenu põhiosa, kuid ei kaota kohustust tasuda osamakse igas kuus.

Laenu maksegraafikuga saate igal ajal tutvuda Fjord Bank'i iseteeninduses.

Kuidas käib laenu tagasimaksmine?
Noolekese ikoon

Laenu tagasimaksmine käib vastavalt maksegraafikule, mis osa Teie lepingust. Maksegraafik ning maksete sooritamiseks vajalik info on saadaval meie iseteeninduses. 

Lisaks leiate makseinfo ka enda e-postist.

Kas ma saan taotleda maksepuhkust?
Noolekese ikoon

Maksepuhkuse soovi korral palume sellest meile e-posti teel teada anda.

Kust ma leian enda laenu jäägi?
Noolekese ikoon

Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks, pöörduge palun meie meie klienditoe poole kas helistades (661 6666) või kirjutades ([email protected])

Kas saan laenu ennetähtaegselt tagastada?
Noolekese ikoon

Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks, pöörduge palun meie meie klienditoe poole kas helistades (661 6666) või kirjutades ([email protected])

Laenutaotleja meelespea
Noolekese ikoon
  • Veenduge enne laenu taotlemist, et olete kõiki olulisi aspekte arvesse võtnud.
  • Tutvuge meie tingimustega põhjalikult ja võtke lisaküsimuste tekkimisel julgesti ühendust.
  • Ärge unusta kaaluda erinevaid aspekte, mis laenu võtmisega kaasneda võivad.
  • Pange tähele, et makseraskused võivad tulevikus laenamist keerulisemaks muuta.
  • Vajadusel tutvuge peale laenu saamist lepingutingimustega uuesti, et olla kindel, et olete kõikidest tingimustest õigesti aru saanud.
  • Me usume pikaajalistesse kliendisuhetesse. Kui makseraskused peaksidki tekkima, võtke meiega julgesti ühendust.
  • Ärge unustage enda kontaktandmeid korrektsena hoida - ainult nii saame Teiega vajadusel kiiresti ühendust.