Telefoni ikoon661 6666
RU
Kaks väikest pangamulli

KKK - korduma kippuvad küsimused

KKK - korduma kippuvad küsimused

Kes saab laenu taotleda?
Noolekese ikoon

Laenutaotleja vanus peab jääma vahemikku 21 kuni 65 eluaastat, tema alaline elukoht peab olema Eesti, krediidiajalugu korras ning regulaarne nettosissetulek vähemalt 600 eurot kuus.

Kas Fjord Bank pakub juriidilistele isikutele laene?
Noolekese ikoon
Meie väikelaen on mõeldud ainult eraisikutele. Kui see muutuma peaks, anname sellest kindlasti teada sotsiaalmeedias ning uudiskirja vahendusel.
Osad pangad nõuavad uue arveldusarve avamist. Kas pean seda ka teil tegema?
Noolekese ikoon
Laenu saamiseks panka vahetama ei pea ning laenu tagasimaksed saad teha mugavalt juba olemasolevalt arveldusarvelt.
Kuidas laenu taotlemine käib?
Noolekese ikoon
Väikelaen on võimalik taotleda otse meie kodulehelt: saadad taotluse, teeme Sulle pakkumise ning kui see sobib, allkirjastame dokumendid ning kanname laenu sinu isiklikule arveldusarvele.
Millal saan vastuse oma taotlusele?
Noolekese ikoon
Tööpäeviti anname vastuse tunni-paari jooksul. Kui vajame lisadokumente, anname sellest eraldi teada.
Väikelaen ja intressimäär - kui suur see on?
Noolekese ikoon
Meie pakutavate laenude intressimäärad algavad 2,7st protsendist. Täpne intressimäär selgub laenutaotluse menetluse käigus, kuid püüame alati teha konkurentidest parema pakkumise.
Kas intressimäär on fikseeritud või muutuv?
Noolekese ikoon
Intressimäär on fikseeritud kogu laenu tagasimakseperioodiks.
Kuidas saan laenudokumendid allkirjastada?
Noolekese ikoon
Kui meie laenupakkumine sobib, saad lepingu allkirjastada kas ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID''ga.
Kust leian laenudokumendid peale lepingu sõlmimist?
Noolekese ikoon
Lepingu ja muu olulise info leiad meie iseteenindusest. Lisaks saadame dokumendid sulle eposti teel. Võimalike lisaküsimuste korral oled alati teretulnud pöörduma meie klienditoe poole kas helistades (661 6666), kirjutades ([email protected]) või meie kodulehel asuva chati vahendusel.
Kui kiiresti laenuraha üle kantakse?
Noolekese ikoon
Reeglina kanname raha lepingu sõlmimisega samal tööpäeval, üksikutel juhtudel järgmisel tööpäeval, olenemata, kas kõne all on väikelaen või mõni muu laenutoode.
Kas laenu saab kanda teise inimese kontole?
Noolekese ikoon
Ei saa. Laenu saaja pangakonto peab kuuluma taotlejale.
Kuidas käib laenu tagasimaksmine?
Noolekese ikoon
Laenu tagasimaksmine käib vastavalt maksegraafikule, mis osa sinu lepingust. Leiad enda maksegraafiku meie iseteenindusest.
Kas saan tagastada korraga suurema summa kui maksegraafikus ette nähtud?
Noolekese ikoon
Ikka võid! Suurema tagasimakse tegemise korral arvutatakse graafik ringi ning igakuise osamakse määr tõenäoliselt muutub. Täpse ülevaate leiad iseteenindusest või meiega ühendust võttes.
Kas ma saan taotleda maksepuhkust?
Noolekese ikoon
Maksepuhkust me hetkel ei paku, kuid anna meile enda soovist märku ning katsume lahenduse leida.
Kust ma leian enda laenu jäägi?
Noolekese ikoon
Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks, pöördu palun meie meie klienditoe poole kas helistades (661 6666) või kirjutades ([email protected])
Kas saan laenu ennetähtaegselt tagastada?
Noolekese ikoon
Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks, pöördu palun meie meie klienditoe poole kas helistades (661 6666) või kirjutades ([email protected])
Laenutaotleja meelespea
Noolekese ikoon
  • Veendu enne laenu taotlemist, et oled kõiki olulisi aspekte arvesse võtnud.
  • Tutvu meie tingimustega põhjalikult ja võta lisaküsimuste tekkimisel julgesti ühendust.
  • Ära unusta kaaluda erinevaid aspekte, mis laenu võtmisega kaasneda võivad.
  • Pane tähele, et makseraskused võivad tulevikus laenamist keerulisemaks muuta.
  • Vajadusel tutvu peale laenu saamist lepingutingimustega uuesti, et olla kindel, et oled kõikidest tingimustest õigesti aru saanud.
  • Me usume pikaajalistesse kliendisuhetesse. Kui makseraskused peaksidki tekkima, võta meiega julgesti ühendust.
  • Ära unusta oma kontaktandmeid korrektsena hoida - ainult nii saame sinuga vajadusel kiiresti ühendust.